"ביקורים נגד פיגועים" • יו"ר הכנסת קורא להגיע לשבת בחברון • צפו

ישראל פריי No Comments on "ביקורים נגד פיגועים" • יו"ר הכנסת קורא להגיע לשבת בחברון • צפו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת שבת "חיי שרה" בחברון, בה מציינים את קניית מערת המכפלה ע"י אברהם אבינו, פונה יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, בקריאה מיוחדת לצעירים להשתתף בשבת "חיי שרה", לנוכח המצב הביטחוני ולחיזוק את ההתיישבות במקום.

"אני מייחס חשיבות רבה לביקורים בחברון בכלל ולשבת חיי שרה בפרט. אנו נוטים לראות את הצד השלילי, פיגוע, מתח, הפרות סדר, אבל כשאתה רואה את מערכת המכפלה מלאה במתפללים והעיר כולה מלאה באנשים, אתה מבין – אנחנו כאן, אנחנו תמיד נהיה כאן".

במפלגת השלטון לא משאירים את הזירה החברונית לחוגי ה"בית היהודי" או "יחד", וביום שישי יחלקו צעירי הליכוד חבילות שי לחיילים המוצבים באזור חברון. לשם כך, במהלך השבוע הוצבו במכון לב ובאוניברסיטת בר אילן עמדות לאיסוף צ'ופרים ומתנות עבור החיילים ע"י צעירי הליכוד במחוז דן, ובשיתוף תא לביא במכון לב ובאוניברסיטת בר -אילן.

דוד שיאן, יו"ר צעירי הליכוד: "בימים אלה כשאויבינו מנסים להחליש את רוחנו ואת אחיזתנו במולדת, ראינו יותר מתמיד את החשיבות בכך שצעירי הליכוד יגיעו לחברון עיר האבות. בשבת נקרא על קניין מערת המכפלה על-ידי אברהם אבינו – מה שמעיד על זכותנו ההיסטורית, המוסרית והדתית על ארץ הקודש. לעם ישראל יש שורשים שנטועים בארץ ישראל כבר ארבעת אלפים שנה, המסר שלנו לאותם טרוריסטים שרוצחים חפים מפשע, ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, וכך זה ישאר״.



0 תגובות